17 Mart 2013 Pazar

her "nefret ediyorum"da bir "seni seviyorum" gizlidir.

Bir şeye ihtiyacım var, birine ihtiyacım var. "sen hala unutmadın mı" demeyecek birine. sadece beni dinleyecek birine. sığamıyorum içime, kendime dar geliyo ruhum. nefes alamıyorum lan. ölüyorum, özlemekten ölüyorum. boğazımda bir şey var takılıp kaldı öylece. gittiğin günden beri orada duruyo. her güldüğümde daha sertleşiyo lan. ben buradayım diyor bana. "sus gülme!" diyor. gitmiyo lan gitmiyo, nefes almamı engelliyo. geçmiyo. Allah belasını versin dünyadaki tüm sevdaların. yansın lan hepsi kül olsun. anlıyo musun beni? anlayabiliyo musun? bunu yaşamak ne kadar zor hissedebiliyo musun? hissedemezsin. anlayamazsın anladın mı? kimse anlayamaz. kimse iyi gelemez lan. bıraktığın o lanet olası boşluğu kimse dolduramaz tamam mı? sen de öylece uzaktan bak sadece, yaşama lan öl sen duydun mu öl. ben gülerdim lan mutluydum aşk nedir bilmezdim tanımazdım oğlum! geldin de ne oldu? mutluluğumu mu çoğalttın sanki? aldın gittin lan. tüm hayallerimi tüm tebessümlerimi aldın gittin. mutlu musun lan? etrafındakilerle mutlu musun şimdi? geldin hayatımı altüst ettin gittin iyi misin lan? adını duyduğumda neden doluyor gözlerim? neden ben hala unuttum diyemiyorum? nasıl bir şeydin sen? ne yaptın bana lan ne yaptın? rüyalarımın Allah belasını versin. seni bana hatırlatan her şeyin Allah belasını versin. hiç bilmediğim yerlere gitmek istiyorum. alıp başımı uzaklaşmak. amaçsızca yaşamak. sadece nefes almak lan rahat olmak anladın mı iyi olmak! Nefret ediyorum senden de senli her şeyden de ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder