23 Mayıs 2013 Perşembe

Eksik Yanım


Biliyorum beni hiç sevmeyeceksin, hiç anlamayacaksın ne yaşadığımı. Üzüleceksin yalnızca benim için, için acıyacak çektiğim acılar karşısında bazen "keşke sevebilseydim" diyeceksin. Ama hiç gelmeyeceksin. Hiç dindirmeyeceksin acılarımı, bunların bu kadar farkındayken hala senin için ağlıyor olmam ne kadar saçma ne kadar anlamsız değil mi? Biliyorum, aslında gördüğün kadar mantıksız bi insan değilim, istediğimde düşünebiliyorum işte gördüğün gibi. Ama her seferinde sana olan aşkım ağır basıyor, ele geçiriyor beni ve sarıyor tüm benliğimi. Canımı yakıyor fazlasıyla. İnan ben de kurtulmak istiyorum bazen, her şeyi atıp kendim olmak. Senden uzaklaşmak seni sevmekten vazgeçmek. Ben de istiyorum acılarım son bulsun, mutlu olayım, yüzüm gülsün... Ama sen girdin ya hayatıma bir kere aldın ya beni benden ben de toparlanamıyorum bir daha. İnsan hayatı boyunca bir kez aşık olurmuş, ben de bunu yaşadım ve bir daha nasip olmayacak biliyorum. Artık sadece duamdasın, yapabileceğim tek bir şey bile yok. Sen benim eksik yanımsın artık hiç tamamlanmayacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder